7 de juny 2011

III Duextrem Amposta

Després d'una setmana de descans absolut i, ja amb les piles recarregades, torno als entrenaments pensant en la Duextrem del pròxim diumenge a Amposta. L'entrenament d'ahir, en principi, em va donar bones sensacions. Matí força suau amb la bici pels caminals dels Freginals i per la tarda sortideta de dues hores i mitja per les sendes del que serà el circuit BTT de la duextrem. Un circuit molt ràpid i quasi tot rodable.
Ja feia temps que em voltava pel cap fer alguna d'aquestes proves, però fins al moment per preparació o perquè no havia trobat l'oportunitat no n'he realitzat cap. Serà el primer cop d'una duatló de muntanya. Espero complir les espectatives que en un principi m'he marcat.
Pel que fa a la primera part de la prova, la cursa trail, no tinc cap dubte que la faré sense cap mena de problema. Però després arriba la BTT, un espai que no domino massa, per tant tinc una petita insertesa de com reaccionarà el meu cos un cop pugi a dalt la bicicleta. Si que no és un circuit massa exigent, però l'acumulació de kms parlen per si sòls.
Per ganes no serà, així que espero amb candeletes aquest diumenge. Serà uns dels dies que em marcaran més des de que estic en aquest món de la muntanya.

P.D. : vinga animeu-vos a fer alguna de les diverses proves que ens fan arribar la gent del Montbike d'Amposta (BTT, Duextrem, cursa trail o marxa). No teniu excusa, n'hi ha per a tots els gustos.
Aquí vos passo el cartell informatiu amb l'enllaç


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua