7 de febr. 2011

Presentació


Bon dia a tothom,
Com tot en aquesta vida hi ha un inici. Avui comença la vida d'aquest blog. Un blog que d'alguna manera em servirà, m'ajudarà a donar sortida a les meves sensacions i experiències viscudes en aquest món tan intens de la muntanya.La meva intrusió en aquest esport és relativament jove, ja que aproximadament fa un any i mig que xafo pedres per aquestes serres. Els inicis són un poc durs, més que durs frustrants pel que fa a l'aspecte físic. Tota la vida practicant esport, més o menys estàs en bona forma o almenys és el que creus, però arriba el primer dia de pujar una bona costa per pedres i amb un desnivell assequible i xofff.... les cames no et responen i penses: que és això, és un calvari, on m'he posat, jo estic ofegat i mira'l, el meu company puja com si flotés. Arribes a casa destrossat, tres dies en agulletes! Tornaré? Realment m'ha agradat? Li dono un cert temps?...
Els dies van passant, la forma va millorant, arriba la primera cursa, gaudeixes de l'ambient; la muntanya ja no la veus com un enemic, les cames comencen a adaptar-se a la duresa del terreny, als kilòmetres...
És un esport que a mesura que vas evolucionant et va proposant nous reptes: la cursa de...que són tants km; ara ens preparem per fer una marató; els resultats a les curses van millorant; després ja penses en pujar un esglaó més i així tu mateix vas coneixent fins on pot arribar el teu cos i, tot allò que pots proposar-te aconseguir.
ja tenim un tast del que significa, per a un principiant que ha entrat en aquesta nova etapa de la seva vida, gaudir de la muntanya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua