21 de nov. 2011

KM Vertical



Què dir d'aquesta cursa? Patiment, sofriment... nosaltres com a corredors crec que vam ser els qui menys vam patir. Arribada a Caro amb aquella boira, aquell vent, aquella pluja gelada, però tot això donava igual allí estaven els voluntaris aguantant el paire, tots xops amb el vent i la pluja a les seues esquenes i encara amb ganes d'animar. Després de veure'ls em vaig donar compte que tot allò viscut fins aquell punt no era res.
Nosaltres gaudim del circuit, dels ànims de la gent, dels regals, de la recompensa final que dóna el fet d'arribar amb ganes de repetir...
Sempre som nosaltres els qui rebem el reconeixement, com els grans vencedors d'aquests events, però realment sense tota aquesta gent que desinteressadament deixen els seus afers habituals d'un cap de setmana i es presten per a fer qualsevol feina, no seria possible. Enhorabona a tots ells.



Pel que a mi em respecta, valoració de la cursa constructiva. Vaig adonarme'n i, per tant, això és positiu, que encara tinc que treballar molt la pujada. No sé si faig alguna cosa malament o què la progressió no s'obtè en dos dies, sinó que és un procès més llarg. Però gràcies a aquesta cursa, encara que ja n'era conscient, sé que el punt dèbil són les pujades.
Aquest fet encara em motiva més per buscar alternatives per a treballar-ho i millorar-ho.
Van ser uns tres primers kilòmetres molt bons i prou corredors, però a mesura que el terreny s'anava empinant, les cames ja no tenien la força que el meu cap els hi deia que havien de fer.
Veure que diversos companys anaven passant era un fet significatiu que les coses no avançaven pels plans previstos, però bé, jo seguia pujant al meu ritme i mentalitzat que cada cop quedava menys.
Les forces anaven i tornaven, hi havia trams molt durs i d'altres més agraïts. La boira i l'humitat donaven un extra de motivació i, com no, els ànims de la gent em donaven el punt d'energia que els hi faltava a les meues cames.
Al final unes sensacions variables, però amb ganes de millorar i repetir.
Un temps final de 1:26:13 i una 43 posició.

Per veure les classificacions:
Classificacions

Amb aquesta cursa acaba el Circuit de Curses de Muntanya de les Terres de l'Ebre amb un gran èxit. Finalment el proper divendres 25 de novembre es farà l'entrega de trofeus a tots els guanyadors. L'any vinent més i millor.


1 comentari:

  1. Gràcies Joan, de part de tots els voluntaris.
    ànims i a entrenar les pujades.
    Salut i cames.

    ResponElimina

Digues la teua