15 de nov. 2011

Ruta de diumenge

El dissabte vaig fer la cursa de Masdenverge juntament amb Míriam, per cert una cursa totalment diferent a la dels altres anys. Un circuit de muntanya molt corredor i engrescador. Un puja baixa constant que em va deixar amb les ganes de tornar-hi per a entrenar.
El diumenge encara em quedava energia i vaig plantejar-me fer una ruteta d'unes tres hores i, així va ser.
Surto d'Amposta sobre les 8:15 del matí amb el tallavents preparat, ja que el Montsià estava molt tapat. El dia era perfecte per fer un bon entrenament: uns 18 º C, ambient força humit, terreny una mica xop, sensació agradable al córrer...
Encaro la pujada al Montsianell amb moltes ganes, però la musculatura encara està un poc dormida i em costa el seu. Suant i entremig d'algun bufit arribo al "Cristo".
Quan me n'adono ja estic dalt de Cedrilles. Estic completament xop a causa de l'humitat que hi ha en l'ambient. Està tot completament cobert per unes nuvolades espeses que deixen entreveure alguna escletxa de sol.
Pensant amb les meues coses, gaudint de la baixada i sentint algun tret de caçadors de zona, ja estic admirant la font de les Set Piques.
Segueixo fins a baix a l'encreuament de camins i em trobo a un company ampostí. Parlem cinc minutes del kilòmetre vertical del pròxim dissabte i abans de despedir-mos em diu que hi ha batuda per la zona del Coll Llarg. Cap problema la meua intenció és pujar per la font de la Tina
La pujada que ara m'espera es farà més dura. Té força desnivell, les cames tenen ja un puntet de cansament i el terreny està molt relliscós. Tot i això, em mentalitzo i en un tres i no res ja estic a cel obert baixant cap a Matarrodona.
Em trobo molta gent que ha aprofitat la bona temperatura per pujar a la Foradada, que és el mateix que estic fent jo pel moment.
Un cop veig el forat, que per cert no deixava veure la bonica imatge de la punta de la Banya, emprenc la baixada cap a les Fontanelles amb l'objectiu d'arribar a la font del Burgà per agafar aigua que ja estic sec completament.
Un mínim descans a la font per assaborir l'aigua i cap a casa en direcció a la Galp.
Al final uns 24 km, uns 1.300 metres de desnivell positiu i tres hores. Un bon entreno i un més que agradable diumenge al matí. Unes condicions immillorables.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua