4 de març 2011

Cursa Miravet

Les 7:45, ens trobem a casa meua (Amposta) que és el punt de reunió i marxem cap a Miravet. Avui tenim un nou company, Raül que afronta la seva primera cursa, a més també vaig acompanyat de Míriam i Ramon Gasparin. Un viatge una mica llarg i amb unes quantes corbes. Arriben sans i estalvis al poble, aparquem i en busca dels dorsals. Ja des d'un bon moment les sensacions no són bones.
Miravet, potser la millor cursa de l'any. Organització, circuit, premis, obsequis, quantitat de participants, lloc immillorable... En fi una cursa de les que fan afició.
Pel que fa al tema personal, només puc dir que no va ser el meu dia. No és per buscar una excusa, però el dia abans vaig fer un esforç físic (dos partits futbol sala) que no és gaire recomanable per poder afrontar una cursa d'aquestes característiques. Això m'ha fet veure que tot no pot ser i espero que em faci escarmentar.
El terreny era prou favorable per a les meves facultats: terrenys força tècnic amb diverses baixades del meu estil. Però quan les cames no acompanyen a les ganes malament anem.
La sortida va ser prou ràpida i ja des d'un bon inici vaig notar que l'estat físic no era l'òptim per fer una bona cursa. Vaig pensar: "Ànimo y al toro". M'esperaven uns 19 km durs, però com sóc tossut, ho vaig afrontar al límit del que el meu cos podia donar.
Més o menys fins al km 9 anava molt tocat. Ho notava perquè diversos companys que normalment van per darrera meu, estaven corrent al meu costat. Això és la primera senyal que les coses no van gaire bé.
Després de la pujada més forta de la cursa vaig poder recuperar-me mitjanament bé i la resta del circuit el vaig poder completar a un ritme més fort. Això va coincidir amb les baixades més fortes i més tècniques, cosa que acompanyen a les meves facultats.
Al final males sensacions, però una 31 posició que dintre del mal encara no estava malament.
Un bon dinaret, compartir les sensacions amb els companys i cap a casa a descansar.
Per cert la resta de companys i la Míriam (la meva dona) van fer els següents temps:

Joan....................................2:21:24 (posició 31)
Raül....................................2:52:35 (posició 107)
Ramon Gasparin...............2:50:53 (posició 104)
Míriam...............................1:50 (posició 16 marxa dones)

Per cert donar la enhorabona a Raül que era la primera cursa que feia i va fer un paper força esperançador. Ànims i a seguir entrenant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teua